Naruto Game

Naruto Game


#1 2008-01-13 21:40:56

Naruto

Admin/Hokage/ANBU szef/Jinchurikii Kyuubiego

5117720
Call me!
Skąd: Kożuchów
Zarejestrowany: 2008-01-08
Posty: 69
Punktów :   
WWW

Klasyfikacja shinobi

Student Akademii
Pierwszym krokiem do bycia ninja jest oczywiście akademia. Dzieci są tam posyłane zazwyczaj po ukończeniu dziewięciu lat i pobierają nauki do wieku lat trzynastu, jednak szczególnie utalentowane jednostki mogą szkołę zacząć wcześniej i wcześniej ją też skończyć. W tych akademiach uczniowie nie uczą się wykonywać misji, tylko zapoznają się z podstawami umiejętności ninja oraz poznają techniki stosowane w walce. Nauka kończy się testem przed komisją egzaminacyjną. Niestety, nie wszystkim jest dane przetrwać pomyślnie ten egzamin - wielu odpada i tylko kilku zostaje uznanych oficjalnie za ninja, czemu towarzyszy wręczenie opaski z emblematem osady.
Przykłady: Konohamaru

Genin
Najniższa ranga w hierarchii stopni ninja. Pełni funkcję swego rodzaju praktyki zawodowej. Geninowie są organizowani w trójosobowo drużyny, którym przydziela się wychowawcę, jakim jest zazwyczaj doświadczy Jounin. On też kształci grupę swoich uczniów według własnego uznania, kierując nimi podczas wykonywania misji. Misję te początkowo są proste, wręcz banalne, w miarę jednak nabywania doświadczenia, stają się one coraz bardziej skomplikowane i ryzykowne. Celem tej edukacji jest przygotowanie Genina do ostatecznego egzaminu na podstawowy stopień ninja - Chuunin.
Przykłady: Naruto Uzumaki, Sakura Haruno, Sasuke Uchiha

Chuunin
Chuunin to podstawowa ranga shinobi. Każdy Genin, jeśli w ogóle nadaje się na ninja, wcześniej czy później musi zostać Chuuninem. Od ninja tej rangi wymaga się odpowiedzialności, znakomitego opanowania wszystkich podstawowych technik, doświadczenia bojowego i umiejętności działania w zespole. Chuunin też jest upoważniony do dowodzenia drużynami składającymi się z Geninów lub innych Chuuninów. Niektórzy też zajmują się edukacją uczniów w Akademii Ninja. Rozwój większości ninja kończy się na tym stopniu. Tylko najwybitniejsi awansować mogą dalej na Jouninów.
Przykłady: Iruka Umino, Shikimaru Nara

Jounin
Najwyższa standardowa ranga, jaką może osiągnąć ninja. Jouninowie są wybitnymi wojownikami. Techniki ninjutsu, genjutsu i taijutsu opanowane muszą oni mieć perfekcyjnie, wykazywać się dużym doświadczeniem bojowym. Posługują się technikami o najwyższym stopniu skomplikowania, często też sami tworzą własne lub rozwijają te, przekazane im „w spadku” przez własny klan lub wychowawcę. Zazwyczaj też specjalizują się w danej grupie technik. Jouninowie wykonują najbardziej wymagające misje. Wielu z nich jest przydzielanych także jako wychowawcy drużyn Geninów. Specyficzną rangę tworzą Jouninowie Specjalnego Poziomu, najzdolniejsi, którym przyznawane są przez kage specjalne uprawnienia.
Przykłady: Kakashi Hatake, Gai Maito, Asuma Sarutobi

Sage
Jest to specjalna ranga, która przysługuje absolutnie zdolnym geniuszom ninjutsu. Poziom bojowy Sage dorównuje Kage i zazwyczaj spośród nich właśnie ci ostatni są wyznaczani. Ich umiejętności i doświadczenie daleko wykraczają poza to, co reprezentują Jouninowie. Są oni zazwyczaj twórcami licznych zaawansowanych technik, a ponadto mają perfekcyjnie opanowaną olbrzymią ilość innych technik, także tych zapomnianych lub zakazanych. Towarzyszy im również wielka renoma i respekt. Można powiedzieć wręcz, iż są chodzącymi legendami. Zazwyczaj nie są to ludzie młodzi, niemniej i tutaj zdarzają się wyjątki. Shinobi tej rangi jest naprawdę bardzo niewielu, dana osada posiada zazwyczaj ich tylko kilku, często już wyłączonych z działań zbrojnych z powodu wieku.
Przykłady: Jiraiya, Orochimaru, Sakumo Hatake

Kage
Kage to najwyższa ranga ninja, powiązana ściśle z funkcją, jaka jej towarzyszy. Kage, bowiem jest przywódcą danej osady ninja. Wyróżnia się pięciu kage: Ho (ogień), Kaze (wiatr), Rai (grom), Mizu (woda) i Tsuchi (ziemia). Kage zazwyczaj rekrutuje się z pośród młodszych Sage lub najwybitniejszych Jouninów (jeśli dana wioska tych pierwszych nie posiada lub nie mogą oni z różnych względów pełnić tej funkcji), należy więc do najsilniejszych i najzdolniejszych wojowników, jakich posiada wioska. Musi też wykazać się wielkim doświadczeniem, a ponadto znakomitymi umiejętnościami organizatorskimi. Decyduje on w praktycznie wszystkich sprawach wioski, ale też za całą wioskę ponosi odpowiedzialność. Kage mogą być wybierani przez starszyznę wioski i Sage, bądź też wyznaczani na to stanowisko przez poprzednika.
Przykłady: Sarutobi, Tsunade.


______________________________________________________________________________________

Nazwa: Naruto Uzumaki
Pochodzenie: Konoha (Wioska Ukryta w Liściach)
Klan:
Siła: 350
Zręczność: 350
Szybkość: 350
Celność: 350
Życie: 750
Chakra: 2325
Kekkei Genkai:

Chakra Kyuubiego:
CHkyuubi1,CHkyuubi2CHkyuubi3,CHkyuubi4,CHkyuubi5,CHkyuubi6,CHkyuubi7,CHkyuubi8,CHkyuubi9.

Techniki Kyuubiego:
Czerwona Błyskawica(400),Szał,Ogon Chakry(200),Regeneracja(100),Kyuubi Eye(300),Zamiana Powietrza w Ogień,Ręka Chakry(250),Lewitacja(100),Krzyk Czystej Chakry(130),Kyuubi Bunshin(300x1).

JUTSU OPANOWANE:
GEN-Nehan Shouja no Jutsu(180),Kokuangyo no Jutsu(150),Kanashibari no Jutsu(60),Jubaku Satsu,Narakumi no Jutsu(40),Utsusemi no Jutsu(80),Kori Shinchuu no Jutsu(50),Kokohi no Jutsu(35),Kasumi Juusha no Jutsu(25x1),Kasumi Juusha no Jutsu(50),Nemuri(20).

NIN-Ryuusa Bakuryu(200),Gokusamaisou(120),Hakkeshou Kaiten(50),Zamiana Duszy(800),Karyuudan(200),Doryuudan(200),Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(200x30),Shihouhappou Shuriken(70),Shuriken Kage Bunshin no Jutsu(80x10),Rasengan(250),Mikadzuki no Mai(170),Ranshinshou(190),Gamaguchi Shibari(200),Kekkai Houjin(30x1),Bunshin Daibakuha(150),Hari Jizou(130),Chakra no Tate(80),Doku Kiri(110),Soushuuha(60),Gamayu Endan(100),Suikodan no Jutsu(250),Suiryuudan no Jutsu(140),Hiraishin no jutsu(100),Daibakufu no Jutsu(100),Goshokuzame(200x1),Kage bunshin no jutsu(20x1),Chidori(150),Dochuu Eigyo(20),Iwa Yado Kuzushi(40),Housenka(10x1),Kuchiyose no Jutsu(?),Shinjuu Zanshu no Jutsu(25),Karyuu Endan(220),Kawarimi no Jutsu(30),Hitei Mushou(50),Shunshin no Jutsu(30),Bunshin no jutsu(10x1),Endan(20),Oboro Bunshin no Jutsu(20x1),Kai(40),Bakusui Shoha(50),Henge No Jutsu(10),Kasumi Enbu no Jutsu(20),Katon goukakyuu(50),Chakra Kyuuin(30),Haisekishou(80),Daibakuryuu no Jutsu(100),Suigadan(100),Ryuuka no Jutsu(50),Gyorai Shin(30x1),Kage Shuriken no Jutsu(40),Kekai-Dorou Doumu(90),Senei Jashu(50),Nan Kaizou(60),Kawara Shuriken(15x1),Shinjuu Zanshu no Jutsu(30),Technika wybuchu(200),Ninpou Choujuu Giga(100),Daitoppa(70),Paralistyq Techniqe(40),Doryuu Taiga(80),Doro Gaeshi(50),Teppoudama(60),Mizu Bunshin no Jutsu(20x1),Mizu no Muchi(60),Mizukuri no Yaiba(120),Miecz chidori(300),Senbom chidori(50),Chidori Nagashi(250),Oodama Rasengan(375),Shoten no Jutsu(300),Rasenshuriken(550),Yomi Numa(400).


TAI-Asakujaku(400),Ura Renge(210),TarenKen i TarenKyaku,Omote Renge,Sofusha sanotahi,Konoha Gouriki Senpuu,Gouwan,Gourai Rensa,Shishi Rendan,Konoha Shoufuu,Hayabusa Otoshi,Naruto Rendan,Tokken,Dynami Entry,Sennen Goroshi,Konoha Raiken,Konoha senpuu,Konoha Reppuu.

MEDYCZNE JUTSU:
Chiyute no Jutsu(40),Chakra no Mesu(50)

TECHNIKI PIECZĘTUJĄCE:
Technika Pieczętowania (FuujinJutsu),Blokada Klątwy(70),Blokada Bram[Bb](250),Blokada Mocy Bijuu[BmB](300)

Najczęściej Używane Ataki:

Rasenagan
Chakra:150
Ranga:C
Opis:Polega na wytworzeniu w ręce kuli chakry, która wiruje we wszystkie strony.Przy uderzeniu obraca i wyrzyca przeciwnika do przodu



Kage bunshin no jutsu
chakra:20x1
Ranga:D(oczywiscie te rangi sa podane tylko dla klanu uzumaki)
Obrażenia:Nie dotyczy
Opis:Są to klonu, które posiadaj materię i mogą udeżać brńmi i używać zwykłego taijutsu,lecz po jednym udeżeniu znikają



Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: B
Chakra: 150x 30 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.


Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Obrażenia:10shurikenów=50
Ranga: B
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą



Kuchiyose no Jutsu
Obrażenia:nie dotyczy
Ranga: C-B
Chakra: 200
Opis: Przyzwanie Gamabunty


Technika teleportu Yondaime(sory zapomnialem japońskiej nazwy)
Chakra:250
Ranga:A
Opis:Prosta a jakże skuteczna.Polega na teleporcie bez używania jakich kolwiek pieczeci-Teleport błyskawiczny.Możemy pojawić się za przeciwnikiem wraz z kunaiem w reku i podciąć mu gardło.


Rasengan Odama
Chakra:300
Ranga:B
Opis:Wymaga klona kage bunshin.Polega na połączeniu dwóch rasenganów i udeżeniu nimi w przeciwnika z podwójną siłą.



MISJE:
D =
C =
B =
A =
S =

UMIEJĘTNOŚCI:
8 Bram, Jutsu Jedną Ręką, Sterowanie Lalkami

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.25bkpow.pun.pl www.webowiec.pun.pl www.minimon.pun.pl www.tiersen.pun.pl www.corsairs.pun.pl