Naruto Game

Naruto Game


#1 2008-01-08 20:20:16

Gaara

Admin/Jinchurikii Shikaku/Kazekage

Skąd: Kożuchów
Zarejestrowany: 2008-01-08
Posty: 113
Punktów :   

Taijutsu

Taijutsu




Konoha Reppuu
http://i13.tinypic.com/40caxk0.jpg
Ranga:D
obrażenia:20+siła użytkownika
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".



Konoha Senpuu
http://i17.tinypic.com/4keizbl.jpg
Ranga:C
obrażenia:20+siła użytkownika
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.




Konoha Gouriki Senpuu
Obrażenia:25+siła użytkownika
http://i4.tinypic.com/6biswo5.jpg
Ranga:B

Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.



Tokken
Ranga:C
obrażenia:20+siła
Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.

Dynami Entry
http://i1.tinypic.com/6bc76mp.jpg
Obrażenia:25+siła
Ranga: D
Dynamiczny atak skierowyny do przeciwnika z wysuniętą nogą


Konoha Raiken
http://i2.tinypic.com/4qdbej6.jpg
Obrażenia:20+siła
Ranga: E
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.



Sennen Goroshi
http://i4.tinypic.com/4z0ulid.jpg
Obrażenia:10+siła+zmroczenie z bólu
Ranga: E
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i  uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.



Gourai Rensa
http://i19.tinypic.com/4tf12ea.jpg
Ranga: C
Obrażenia:40+siła
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia.


Gouwan
http://i7.tinypic.com/4u1l4lz.jpg
Ranga: C
Obrażenia:nie dodyczy
Chakra:(zniszczenia zalezne od uzycia chakry)
Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.

Hayabusa Otoshi
http://i4.tinypic.com/4maofis.jpg
Obrażenia:60+siła
Ranga: C
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową.


Konoha Shoufuu
http://i1.tinypic.com/4bgdxlx.jpg
Obrażenia:nie dodyczy
Ranga: C
Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.


Shishi Rendan
http://i14.tinypic.com/6ap5nyp.jpg
Obrażenia:60+siła
Ranga: C
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.


Omote Renge
http://i3.tinypic.com/2d14ntg.jpg
Obrażenia:70+siła
Ranga: B
Opis: Technika wymaga trzech otwartych bram. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie


TarenKen i TarenKyaku
Obrażenia:40+siła i zręczność i szybkość
http://i4.tinypic.com/6bveryu.jpg
Ranga: A
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie  lub pojedynczo . Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.



Ura Renge
http://i1.tinypic.com/4kbbq6t.jpg
ranga: A
Chakra: 210
Obrażenia:100+siła i szybkość
Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.

Asakujaku
http://i10.tinypic.com/673vww5.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Obrażenia:150+siła i szybkość
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika


Nazwa:Gaara
Klan:Seichuu
Pochodzenie:Suna(Wioska Ukryta W Piasku)
Siła: 354
Zręczność: 357
Szybkość: 353
Celność: 355
Życie: 700
Chakra:2435


                                          http://img234.imageshack.us/img234/4702/sunatf6.png


Jutsu opanowane : Seichuu III(30), Suna Shuriken(1x1), Suna Bunshin(50), Suna no Yoroi(100), Suna Tama (140), Kawarimi no Jutsu(30), Henge no Jutsu(40), Kai(10), Bunshin no Jutsu (10x1), Suna Shigure(80), Suna no Me (100), Sabaku Kyuu/Sabaku SouSou (100), Gokusamaisou(120), Kuchiyose (Tygrys Ninke)(200), Kand Sand Jutsu(500), Buke Sand Justsu(300), Yon Ker no Jutsu(1000), Kirik no Justsu (1200),GEN-Nehan Shouja no Jutsu(180),Kokuangyo no Jutsu(150),Kanashibari no Jutsu(60),Jubaku Satsu,Narakumi no Jutsu(40),Utsusemi no Jutsu(80),Kori Shinchuu no Jutsu(50),Kokohi no Jutsu(35),Kasumi Juusha no Jutsu(25x1),Kasumi Juusha no Jutsu(50),Nemuri(20)       

Misje S -
        A -
        B -
        C -
        D -


NIN -Ryuusa Bakuryu(200),Gokusamaisou(120),Hakkeshou Kaiten(50),Zamiana Duszy(800),Karyuudan(200),Doryuudan(200),Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(200x30),Shihouhappou Shuriken(70),Shuriken Kage Bunshin no Jutsu(80x10),Rasengan(250),Mikadzuki no Mai(170),Ranshinshou(190),Gamaguchi Shibari(200),Kekkai Houjin(30x1),Bunshin Daibakuha(150),Hari Jizou(130),Chakra no Tate(80),Doku Kiri(110),Soushuuha(60),Gamayu Endan(100),Suikodan no Jutsu(250),Suiryuudan no Jutsu(140),Hiraishin no jutsu(100),Daibakufu no Jutsu(100),Goshokuzame(200x1),Kage bunshin no jutsu(20x1),Chidori(150),Dochuu Eigyo(20),Iwa Yado Kuzushi(40),Housenka(10x1),Kuchiyose no Jutsu(?),Shinjuu Zanshu no Jutsu(25),Karyuu Endan(220),Kawarimi no Jutsu(30),Hitei Mushou(50),Shunshin no Jutsu(30),Bunshin no jutsu(10x1),Endan(20),Oboro Bunshin no Jutsu(20x1),Kai(40),Bakusui Shoha(50),Henge No Jutsu(10),Kasumi Enbu no Jutsu(20),Katon goukakyuu(50),Chakra Kyuuin(30),Haisekishou(80),Daibakuryuu no Jutsu(100),Suigadan(100),Ryuuka no Jutsu(50),Gyorai Shin(30x1),Kage Shuriken no Jutsu(40),Kekai-Dorou Doumu(90),Senei Jashu(50),Nan Kaizou(60),Kawara Shuriken(15x1),Shinjuu Zanshu no Jutsu(30),Technika wybuchu(200),Ninpou Choujuu Giga(100),Daitoppa(70),Paralistyq Techniqe(40),Doryuu Taiga(80),Doro Gaeshi(50),Teppoudama(60),Mizu Bunshin no Jutsu(20x1),Mizu no Muchi(60),Mizukuri no Yaiba(120),Miecz chidori(300),Senbom chidori(50),Chidori Nagashi(250),Oodama Rasengan(375),Shoten no Jutsu(300),Rasenshuriken(550),Yomi Numa(400).


TAI-Asakujaku(400),Ura Renge(210),TarenKen i TarenKyaku,Omote Renge,Sofusha sanotahi,Konoha Gouriki Senpuu,Gouwan,Gourai Rensa,Shishi Rendan,Konoha Shoufuu,Hayabusa Otoshi,Naruto Rendan,Tokken,Dynami Entry,Sennen Goroshi,Konoha Raiken,Konoha senpuu,Konoha Reppuu.

MEDYCZNE JUTSU:
Chiyute no Jutsu(40),Chakra no Mesu(50)

TECHNIKI PIECZĘTUJĄCE:
Technika Pieczętowania (FuujinJutsu),Blokada Klątwy(70),Blokada Bram[Bb](250),Blokada Mocy Bijuu[BmB](300)


UMIEJĘTNOŚCI:
8 Bram, Jutsu Jedną Ręką, Sterowanie Lalkami, Cs3

Ekwipunek:
                     Ubranie
-Bojowy strój Kazekage chroni przed obrażeniami broni cietej i wszystkich typów Jutsu
-Guarda
-Rękawice z ochraniaczem (para)
-Maska z możliwością oddychania pod wodą
-Ochraniacz metalowy
-Ciężarki - założone (+5 siły -5 Szybkości [co 3 walki +2 Szybkości])

                      Bronie
-35 shurikenow
-20 nozy kunai
-Wachlarz
-Katana Nocy_Obrażenia 60  + 2x sila usera + moc uderzenia lub jutsu z mieczami
-Haridoku_Obrażenia 15 + Ile senbonów wystrelicie (naręczne działko na senbony)
-Łuk o zasięgu 100m_Obrażenia 20
-6 Kołczanów strzał (180 strzał) (W jednym kołczanie mieści się 30 strzał)

                      Zwoje
-Wielki Zwój Żabiego Paktu
-Czysty Zwój
-Zwój Pieczęci "Blokada Klątwy"
-Zwój Do Schowania Broni

                      Ogólne
-200 hyu(pieniądze)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.realcraft.pun.pl www.narutouzumakiwalka.pun.pl www.lakierowankomotoryzacja.pun.pl www.rotbila.pun.pl www.mechatronikaam.pun.pl