Naruto Game
Taijutsu
Konoha Reppuu
Ranga:D
obrażenia:20+siła użytkownika
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Konoha Senpuu
Ranga:C
obrażenia:20+siła użytkownika
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Konoha Gouriki Senpuu
Obrażenia:25+siła użytkownika
Ranga:B
Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Tokken
Ranga:C
obrażenia:20+siła
Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.
Dynami Entry
Obrażenia:25+siła
Ranga: D
Dynamiczny atak skierowyny do przeciwnika z wysuniętą nogą
Konoha Raiken
Obrażenia:20+siła
Ranga: E
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
Sennen Goroshi
Obrażenia:10+siła+zmroczenie z bólu
Ranga: E
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.
Gourai Rensa
Ranga: C
Obrażenia:40+siła
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia.
Gouwan
Ranga: C
Obrażenia:nie dodyczy
Chakra:(zniszczenia zalezne od uzycia chakry)
Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
Hayabusa Otoshi
Obrażenia:60+siła
Ranga: C
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową.
Konoha Shoufuu
Obrażenia:nie dodyczy
Ranga: C
Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.
Shishi Rendan
Obrażenia:60+siła
Ranga: C
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.
Omote Renge
Obrażenia:70+siła
Ranga: B
Opis: Technika wymaga trzech otwartych bram. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie
TarenKen i TarenKyaku
Obrażenia:40+siła i zręczność i szybkość
Ranga: A
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie lub pojedynczo . Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.
Ura Renge
ranga: A
Chakra: 210
Obrażenia:100+siła i szybkość
Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.
Asakujaku
Ranga: S
Chakra: 400
Obrażenia:150+siła i szybkość
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika
Offline